onsdag 24 oktober 2012

Vilken kväll.....

..... För en köpcentra-nörd som jag!!! Inbjuden till VIP-invigningen på Emporia i Malmö! Vilket köpcentra! Det kommer verkligen bli en annorlunda upplevelse för besökarna!

Mycket imponerad över hur de disponerat detta stora bygge! Alla butiker har bra läge, inga "döda" hörn och en mysig och nära atmosfär! Otroligt mycket att titta på och uppleva!

Vi fick en mycket proffsig kväll, allt från männen i frack som stod på röda mattan och hälsade välkommen till logistiken till var man skulle hänga kläder och sitta för att äta, god matcoch drick samt imponerande föreställning! Kändes väldigt lyxigt!

De hade tänkt på en massa detaljer som gjorde kvällen speciell för oss som var gäster! Mmmmmmmm detta blir bra tror jag!

Intressant iakttagelse..... Detaljhandel är en klart kvinnodominerad bransch, hur kan det komma sig att 75% av besökarna var män????? Märkligt, eller inte!!!!

6 kommentarer:

  1. Härliga bilder, vilken trevlig kväll ni verkar ha haft!
    Önskar dig en bra torsdag! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. Coolt! Måste verkligen åka dit snart. Kram!

    SvaraRadera
  3. Roligt!! Dit ska jag nästa gång det blir Skåne besök!!

    Ha en härlig helg!!

    SvaraRadera
  4. Åhhhh underbart vill dit helst ni ikväll ; ) kram från Hjo Sofia

    SvaraRadera
  5. Fantastiskt där...på sista bilden ;)

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Härlig post:) jag gillar din blogg..har du något man kan följa dig med??bloglovin twitter elle nåt?

    Om du vill ha julklappstips kan du kolla in min blogg:)

    ha en skön helg

    LOVE Maria från inredningsvis.se

    SvaraRadera