måndag 1 oktober 2012

Skulle bara......

....gå in och deleta alla inlägg som jag prenumererar på för att de inte ska ligga där och synas när jag öppnar min mailbox..... Fastnade i läsandet och helt plötsligt blev jag sugen på att blogga..... Så varför slösa bort suget??? Sagt och gjort, logga in på bloggen och dra igång tänkte jag.... Lättare sagt än gjort!!! Så länge sedan att jag glömt lösenordet, mitt sug kunde tagit slut där - minsta motståndets lag..... Testar mobilen, den kanske loggar in mig automatiskt??? Absolut!

Så här är jag!!!! Kul tycker jag! Har tydligen saknat det mer än jag tror, ikväll blir det mer botaniserande i era bloggar, kanske till och med ett litet inlägg här och var!!! Får se vad inspirationen bjuder på!

Igår var det inspiration på hög nivå! Dottern och jag tog en härlig höstpromenad i det vackra vädret efter att jag hämtat henne på träningen!

Lagade mat och dottern gjorde läxa, hon har en hemlig överenskommelse med sin lärare och som hon jobbat på i helgen, härligt att se flitens lampa lysa! Lärarens intention var inte att läxor skulle göras på helgen, men om hon självmant tar fram läxböckerna så tänker inte jag säga stopp!!!!

Efter mat och läxa var vi sugna på att baka. Så mysigt att ha en hel eftermiddag tillsammans, bara vi två! Bak, bus, kramar och mys!! Underbara söndag!

Nu är det dax att dra igång veckan, ska fnula ut mitt lösenord också!!! Lättare att skriva på datorn!!!!

Kram på er och vi ses igen!!

Pernilla

1 kommentar:

  1. Välkommen tillbaka - har saknat dig!!
    Vilka smaskiga bullar! :)
    KRAM!

    SvaraRadera