tisdag 2 oktober 2012

Ibland slår det......

......bara till! Gick och la mig igår och kände mig hur pigg som helst, sov gott och var hur förkyld som helst när jag vaknade...... Hur gick det till??? Har alltid fått lära mig att för att bli frisk behövs mycket sömn???? Nu blev jag sjuk!

Det blev jobb idag ändå, intressanta möten och besök som jag varken ville eller "kunde" boka av! Åt lunch med en go "gammal" vän, men sen tog energin helt slut! Feber och frossa, dax att åka hem och sova!.....

Håller tummarna för att jag lyckas med konststycket att sova bort förkylningen! Den kom ju över natten så då kan den väl försvinna den vägen också???

God Natt!

3 kommentarer:

  1. Åhhh stackare krya på dig! kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Fyy vad jobbigt! Sörpla aloe vera och jag kan verkligen rekommendera Bee Pollen så här från en återförsäljare till en annan!!

    Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Så roligt att du är tillbaka :).
    Fy så tråkigt med förkylning, jag låg nerbäddad hela förra veckan och är fortfarande inte helt bra.
    Krya på dig nu! Kram Jennifer

    SvaraRadera