onsdag 8 augusti 2012

Oj, oj, oj......

.....såååååå spännande, jag kan knappt se mer, det gör nästan ont i kroppen av spänning, hur ska detta sluta......????

Bild från svt.se
...jag klarar nästan inte av att titta.....måste göra något annat samtidigt så spänningen inte blir helt galen i kroppen! Vi "måste" ju bara vinna, vilken kanonmatch!!!

JAAAAAAA en dansk utvisning, se till att göra det bästa av det nu!!!!

Det är så att hjärtat håller på att klappa ur bröstet, svetten rinner och jag vet kanppt om jag "vågar" titta.....

NEEEEEJ, miss..... jag måste nog koncentrera mig!!!!

UGGGGAHHHH

1 kommentar:

  1. Jaaaaa, det gick ju vägen, så roligt!!! Tusen tack för din fina kommentar hos mig, känns bra i hjärtat. Ha en fortsatt skön kväll och hoppas ditt hjärtat kan lugna ner sig nu ;). Kramar Jennifer

    SvaraRadera