onsdag 25 juli 2012

Sååååå härligt att sommarvädret....

......äntligen kommit! Och hela veckan lovas det riktig sommarvärme, lyxigt!

Det enda mindre positiva är att jag jobbar och resten av familjen är ledig, inte för att jag inte unnar familjen detta härliga väder, men jag hade unnat mig själv det också....

Tur det går att vara flexibel med arbetstiden dessa dagar......lyxigt!

Att jag sen har världens bästa man som "passar upp" med ett glas vin och maten på gång när sen "hårt arbetande" kvinnan kommer hem är inte helt fel!!!

När jag kom hem igår tog jag mig nästan en timme raklång i solen med radio i öronen, så skönt att det till och med blev en liten tupplur där i värmen, mmmmmm njutning!

Det är så härligt med sommarkvällar, dagen blir så lång, att byta om, gå i solen till goa familjen som bor ett stenkast bort, att ha en helt underbar utsikt över vackra gula fält som vajar stilla i brisen, titta ut över landskapet i sin vackra "sommarkostym, känna värmen från solen, middagen på grillen och en trevlig kväll med snack, mat, vin, kubbspel och att vara ute hela kvällen och bara behöva ta på sig en tröja över klänningen!!!!

En härlig kväll tillsammans!

1 kommentar:

  1. Undebara bilder med sådan sommarkänsla Pernilla och visst är sommarkvällarna helt fantastiska just nu. Ljumma, ljusa och helt ljuvliga.

    Förstår att du gärna hade varit ledig nu men det låter inte dumt alls att komma hem till en man som passar upp dig lite extra heller. ;)

    Njut nu och ha det fortsatt gott kära du!

    Kram Lotta

    SvaraRadera