onsdag 25 april 2012

Tycker lite synd om min......

.........lilla loppa!! Idag är det utflykt till Skånes djurpark som står på agendan på skolan. Som hon sett fram emot detta. Åka buss med kompisarna, stor picknick packad i ryggsäcken, kameran i högsta hugg och en hel dag med djuren och en massa lek!!! Dessutom fick man ha med sig en liten peng för att kunna köpa glass eller en liten sak..... Lyckan är total!!!

......så lovad det regn, regn och åter regn hela dagen.... Vilket oflyt!!!! Igår var det underbart vårväder, vad härligt det hade varit med det vädret idag!!

Men barn är härliga, de accepterar situationen, på med "gummikläder" och sen är det äventyr och utflykt som gäller.

Har för mig att djuren är mer ute om det är sämre väder, så en djurupplevelse hoppas jag verkligen att de får!!!

Det är onsdag så jag hämtar, första gången på en vecka så det är myyyys, mys och åter mys som gäller! Hoppas få se bilder på en massa. djur och kompisar....håller tummarna för att kameran överlever den blöta utflykten!

3 kommentarer:

  1. Jag hoppas att dottern fick en kanonfin utflyktsdag på Skånes Djurpark trots regnet (för oj, vad det har regnat här i Skåne idag). För precis som du säger så är dt ju något med själva utflyktsgrejen somgör att det brukar bli roligt, oavsett väder. Bara det att ha sin egen matsäck att äta tillsammans med kompisarna, åka buss och få se en massa. Och Skånes Djurpark är verkligen ett perfekt utflyktsmål. Mina döttrar är tonåringar nu men de älskar fortfarande Skånes Djurpark. ;)

    Ha det så gott i regnet och fortsätt mysa!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Ungar är härliga och trotsar oftast vädret bara de har rätt kläder. Tror att det är vi vuxna som ofta lägger mer värdering i vilket väder det är. Men det är klart att solsken är härligt och att humöret oftast höjs!
    Hoppas ni ändå hade en underbar utflyktsdag!

    SvaraRadera
  3. Men vilken otur, men som du skriver så brukar ju barnen inte vara lika känsliga som vi vuxna :). Jag hoppas att de fick en riktigt bra dag och fick se en massa härliga djur. Kram Jennifer

    SvaraRadera