fredag 13 april 2012

Fortsättning på det där med.....

......musik!!! Kan nu inte sluta gnola på sen där låten... Både jag och dotter nynnar och sjunger "nosa,nosa......" har ingen aning om vad som sjungs sen. Inte för att jag inte försöker sjunga mer.... Låter troligen som när man var liten och sjöng på engelska, det var inte många riktiga ord man sjöng.... Mannen och jag måste verkligen skärpa oss för att inte bryta ihop av skratt när tjejerna sjunger engelska, det är helt underbart att höra den svamla, mumla och få ihop de mest osannolika engelska orden.....precis som man själv lät för sådär 32(?????)år sedan.....

Så låter jag nu när jag sjunger denna mysiga och glada sång!!! Inser att jag har ABSOLUT ingen aning om vad jag sjunger.....vet knappt vilket språk jag sjunger på???? Grekiska, spanska, italienska eller vad???? Framför allt, undrar vad jag sjunger???? Ingen aning!!!!

Hindrar mig dock inte från att klämma i för kung och fosterland i bilen....

Härligt!!

1 kommentar:

  1. Så härligt :). Sång och musik är fantastiskt och får en på så gott humör! Och jag håller så med dig, visst är det underbart att höra de små sjunga på engelska :). Hoppas er fredag varit toppen! Kram Jennifer

    SvaraRadera