torsdag 1 mars 2012

Jag är verkligen mer än lovligt......

.......förvirrad för tillfället! Får väl skylla på begynnande förkylning....

Det är inte idag det är projektledarutbildning, det är imorgon ..jag hittar inte mailet där länken till biljetterna för Ingvar-teatern finns....så nu kan jag inte skriva ut biljetterna jag betalt för....glömde fria igår, nu får jag vänta fyra år till.....nej, hade faktiskt ingen plan på att fria även om jag gärna gift mig, hint, hint mannen....:-)

Undrar hur detta inlägget blir, första från mobilen, håller tummarna för att det funkar! Ska vara så modig att jag ger mig på att försöka ladda upp en bild också. Känner mig modig idag!...... Bäst att ta vara på känslan.

Delar med mig av en ny favorit, undrar vad man ska göra för att den ska gå från limited edition till ordinarie sortiment???..... Får väl ringa någon eller köpa en faslig massa så de inser att de kan tjäna pengar på att ha den kvar i sortimentet???? (hoppas nu att bilden kommer med, annars är denna delen i inlägget totalt obegripligt! Kanske som mina amdra inlägg då????)


3 kommentarer:

  1. Hmm...är den verkligen god...? Gillar i och för sig både choklad och salt lakrits, men i kombination? Kanske måste prova!:)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Ibland måste man få vara förvirrad. En kvinnas rätt liksom...
    Likaså choklad - när en kvinna behöver choklad så går det inte att förtränga, bara ge efter. Kalla det hormoner eller vad som helst. Måste testa den där. Vuxenchoklad känns det som på nåt sätt!

    SvaraRadera
  3. Det funakde ju bra för dig att göra inlägg från mobilen, jag har testat en gång förrut men det gick helt åt skogen :). Får jag fråga vad du har för telefon, iPhone?

    Ibland är man förvirrad så är det bara, man kan ju liksom inte vara på topp jämnt eller hur ;). Du det där såg ju ut som en fantastisk god choklad, jag har bestämt mig för att bara äta naturgodis och choklad med 70% kakao eller mer, men jag tror jag måste göra ett snedsteg :).

    Hoppas förkylningen inte blir värre! Kram Jennifer

    SvaraRadera