söndag 4 mars 2012

Det blev förkylning här trots dunderkurer......

....flera dagar i rad, men dock ganska lindrigt. Det hostas och nyses en hel del från denna kropp, delar med mig av mina baciller helt enkelt...... men känner mig ändå ganska pigg och fräsch.... fräsch är kanske att överdriva, men pigg i varje fall......

Känner mig klart piggare bara av att det är vår och ljust, underbart!


...ett försök att visa mina härliga vårbyxor, har inte någon vana vid att fota mig själv med hjälp av spegel. Inser när jag försöker mig på detta att det där med att ha en bra spegel på ett bra ställe, det har vi verkligen inte..... det ska jag ta tag i inom det snaraste.....

....snygg-scarfsen som matchar brallorna....det var den jag till slut lyckades få med i inlägget via mobilen i fredags men som hamnade på fel håll...... tycker så mycket om den att den är värd att få vara med på rätt håll ett inlägg.....


.......dottern ville också vara med när det skulle fotas, vi var inte direkt färgmatchade eller vassa på detta, men kul hade vi......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar