torsdag 8 mars 2012

Att väääääänta är inte riktigt.........

.....överskriften är det enda som finns kvar på mitt inlägg....jag hade världens skrivlust, skrivit ett långt och känslosamt inlägg.......mådde så bra av att skriva det inlägget, såg fram emot att lägga ut det, och så "hittade" jag på något med tangenterna.....och vips var allt bort.....var tog det vägen??, kan jag backa??, kan jag gå framåt????? NEJ.....inget funkade...... BORTA...försökte göra om det, men det funkade inte. Det var vad jag skrev först som det fanns alla känslor i...... så går det ibland, kan inte göra mycket åt det! Men det viktiga var att skriva det, jag mår bra av att skriva, och det fick jag ju gjort. Tyvärr fick jag idag inte möjlighet att dela med mig av mitt inlägg..... det kommer en annan dag och i en annan form med andra ord...... när andan faller på nästa gång.....

Det finns faktiskt en annan sak kvar av inlägget, lite klokskap från Nalle Puh, det ska jag också dela med mig av...... den lille nallen har en hel del kloka saker att dela med sig av!



"Underskatta inte värdet av att göra Ingenting, att bara ströva omkring alldeles ensam, lyssna på allt man inte kan höra och bara ha det bra"     
                                                                           Källa: Nalle Puh
Ha en helt underbar torsdag!

Kram
Pernilla

4 kommentarer:

  1. Åhhh typiskt : / inte kul när sånt händer : ( Här snöar det what the..... Imorgon åker jag och barnen ner till min mamma i Helsingborg. Hon sa att det låg lite snö även på Gröningen kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Nej vad tråkigt, så himla typiskt och så blir man ju så snopen när något sådant händer. Hoppas att du finner samma motivation och lust till att skriva liknande någon annan dag, och det tror jag alldeles säkert att du kommer att göra.
    Ja, visst är han klok den lille björnen och så söt :).
    Hoppas du har en riktigt bra torsdag! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  3. Mycket klok nalle det där. Kanske fanns det en speciell mening med att inlägget skulle försvinna? Kanske var syftet med hela grejen att du själv skulle skriva av dig? Hur som helst så förstår jag otroligt väl hur frustrerande eländet är!! Galet irriterad blir man när tekniken strular så!

    Önskar dig en riktigt bra dag, fina du!
    Kramar Kicki

    SvaraRadera