fredag 18 november 2011

Det finns mycket.....

....dålig reklam... både på TV, Radio och i tidningar. Jag försöker oftast zappa för att slippa reklam, orkar oftast inte "genomlida" sååååå mycket riktigt dålig reklam som jag utsätts för. Så har jag inte något ärende, typ toabesök, något gott att hämta, en tvätt att sätta igång eller så när reklamen sätter igång så använder jag tiden att superzappa...... har blivit lite lugnare på den fronten, men inte mycket!

Men just nu kan jag nästan sitta och titta på reklam för att få en möjlighet att se Poolias nya reklam, den är ju helt underbar, som jag skrattar varje gång.......




Den eller de som har kläckt denna idèn måste verkligen känna sig nöjda, vilket träffsäkert budskap och fantastisk film till detta....... Jag kan inte annat än att bli riktigt imponerad! Hur överträffar man en sådan hit?? Kan bara se fram emot nästa reklam från Poolia och hoppas att de hittar ett sätt att överträffa denna.......

Om mer reklam hade haft denna nivån så hade jag absolut INTE zappat.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar