fredag 14 oktober 2011

Spontanitet.....

....är underbart och härligt!!!!

Det började med en ganska oansenlig annons i Sydsvenskan igår....



Resor med RyanAir från 81:- enkel resa.....var kan vi resa då tänkte jag och började surfa. Från Malmö Sturup fanns det inte många destinationer att välja mellan, men där fanns LONDON.... Blev så sugen på att åka iväg med mannen en helg till London. Man hade fram till midnatt på torsdagen att boka resorna, hade dagen på mig alltså!!!....

Ringde mannen för att kolla intresse och kalender, upptaget, upptaget och upptaget......inget ovanligt när man försöker få tag i mannen mitt på dagen. Annat hände och jag glömde bort allt för tillfället!

När vi gick och la oss 23.30, så slog det mig, vi pratade ju aldrig om det där med att resa till London...Tur att mannen "aldrig" skulle kunna tänka sig att gå och lägga sig utan Ipaden, nu var tiden knapp....Mannen var på direkt, ner och hämta almanacka, vilken helg skulle kunna vara aktuell, ut och leta resor på nätet!

23.45 får jag bekräftelsen på vår bokning......LONDON, here we come! Vi har ingenstans att bo, har inte planerat något, men nu ska vi åka! Det blir lite late christmasshopping och att njuta av ett juligt London och varandra! Älskar att resa tillsammans med min man!






Räknade ut att det var typ, 25 år sedan jag var i London senast......det har kanske hänt en del sen dess??!! Får lusläsa Josephine Bornebuschs blogg, hon har en massa londontips att ge....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar