torsdag 6 oktober 2011

Mina nya....

....visitkort kom häromdagen, jag var verkligen spänd när jag öppnade lådan, sååååå fina. Var så stolt och nöjd. Precis som jag ville ha dem, enkla, raka och inget lull lull på dem. Tog med dem hem till mamma och pappa igår för att ge dem de två första exen.....




det tog min pappa typ 2 sekunder att hitta ett fel...... på på stod det.... alltså, hur är det möjligt, så många gånger som jag läst igenom innan jag skickade beställningen.......Det var ju bara till att beställa nya......

Vad ska jag använda de felaktiga till då??? Vi får väl använda baksidan och göra placeringskort av, så framöver (typ våra nästa 200 gäster) kommer att få fina placeringskort oavsett om det är en vardagsmiddag, brunch eller "festmiddag" de är bjudna på hem till oss...... Tjejerna kommer bli jätteglada för så fina kort att leka med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar