torsdag 6 oktober 2011

Både upp och ner....

..så har denna dag verkligen varit!

Jag har varit på ett väldigt intressant, proffsigt och inspirerande seminarium och workshop gällande sociala medier som hölls av Linus från Minkarriär.se . Snacka om att jag ska jobba mer med min linkedin-profil och bli mycket mer aktiv på twitter. Så många jobbmöjligheter det finns på de olika sociala medier som Linkedin, Twitter, Facebook och dylikt! Häftigt! Så mycket energi denna dag har gett.

Samtidigt med detta har jag en förkylning som jagar runt i kroppen, ipren har hållt mig uppe idag. Gårdagens kur med te, wiskey och en massa honung samt sänggående vid 21-tiden hjälpte inte! Jag har nog lite feber och känner mig riktigt hängig samtidigt som jag som sagt har en massa energi!

Men nu har jag "däckat" lite i soffan. Filt, tossor på fötterna, tjocka koftan, brasan igång och väldigt "easy-going-food" - nudlar med kycklingsmak (med den blir man mätt och väldigt varm.... och minsta möjliga insats för att få mat) Det blir en tidig kväll idag också.

Tyvärr fick jag boka av kvällen tillsammans med Jennica, vi skulle gått på IKEAs Trendseminarium med Jon Eliasson, det hade jag verkligen sett fram emot! Men den här förkylningen stoppade mig verkligen. Hoppas att du går och inspirerad själv, Jennica!

1 kommentar:

  1. Vilket superspännande seminarium du varit på Pernilla! Det måste jag höra allt om!

    Och vet du, jag gick faktiskt inte ikväll. Men det blev riktigt bra ändå. Jag frågade runt lite om det var någon annan som ville följa med till Malmö, men ingen nappade. Så, jag tänkte gå själv. Men så i sista stund fick jag en inbjudan av en vän som bor granne med mig: "Lite vin och tjejsnack ikväll?" Och det kunde jag faktiskt inte motstå, precis vad jag behövde! Så, jag fick en supermysig kväll ändå - och vääääldigt sen! :)

    Men du och jag måste ses snart ändå!
    KRAM! Och krya på dig!

    SvaraRadera